Bezoekadres.
Havenstraat 30
3115 HD Schiedam
T +31 10 246 26 26
F +31 10 246 26 00
Het beste spine team ooit.
Van start gegaan als team van toegewijde experts, die steeds bleven kijken naar hoe het nóg beter kon. Daar zijn we ook nooit meer mee gestopt. Met een honderd procent focus op spine en een paar markt-wakker-schuddende innovaties verder, durven we onszelf inmiddels wel ‘the backbone of spinal evolution’ te noemen.
CEO
Als medeoprichter van InSpine en EIT onderneemt Michiel al vele jaren in de spine-wereld. Hij houdt zich vooral bezig met de economische kant van het verhaal. Zorgen dat de zaak loopt. Volgens Michiel zal er binnen de wervelkolomchirurgie een belangrijke rol weggelegd zijn voor hoog-gespecialiseerde, service-gerichte partijen; commodity zal verder consolideren naar grotere spelers.
michiel@inspine.nl
Commercial Director
Van internationaal salesmanager bij EIT naar Commercial Director bij InSpine. Het welzijn en herstel van de patiënt is Laurens’ topprioriteit. Het opbouwen van sterke relaties vindt hij daarbij essentieel, om steeds samen weer naar oplossingen te zoeken. Het ultieme doel? Met een kortere operatie minder invasief en sneller volledig herstel bewerkstelligen.
laurens@inspine.nl
Lead Strategy
Van de introductie van de pedikelschroef eind jaren ’80 tot de ontwikkeling van Cellular Titanium cages in 2015. Hans was voorstander van durven te vernieuwen. Een droom van hem was nog het streven naar verbeteren en optimaliseren van scoliose-behandelingen. De realisatie van deze droom gaan wij als team verder oppakken. De vraag die hem vooral bezig hield: is het nuttig om een foutmarge te accepteren, als dat niet nodig is?
Innovatie=Wetenschap x Ondernemerschap
Accountmanager
Floor heeft zeven jaar als operatieassistent gewerkt, waarvan twee als specialisme-oudste van de orthopedie. Daar kwam ze in aanraking met spine. Ze streeft ernaar de hoogste kwaliteit te leveren en als InSpine zijnde voorloper in innovatie te blijven. Zodat men zich goed kan focussen op hetgeen er echt toe doet: de zorg voor patiënten.
floor@inspine.nl
Director Innovations
Sinds 2009 brengt Dennis de minimaal invasieve en complexe wervelkolomchirurgie in Nederland onder de aandacht. Hij was betrokken bij de eerste geïmplanteerde 3D-geprinte cage en voorziet dat digitalisering van de OK met robotica en beeldvorming steeds belangrijker wordt. Evenals de invloed van big data op het beslisproces van de chirurg.
dennis@inspine.nl
Lead Marketing & Communication
Sinds 2005 combineert ze haar medisch-wetenschappelijke kennis met een commerciële rol binnen InSpine. Dat houdt in: marketing, communicatie, wetenschappelijk onderzoek én productontwikkeling. Digitale (real-time) uitkomst- en kwaliteitsmetingen, virtual reality als ook de verdere stroomlijning van pathologie-specifieke ziekenhuistrajecten gaan volgens Nancy een significantere rol spelen in de nabije toekomst.
nancy@inspine.nl
Accountmanager
Sinds 2019 maakt Niek met veel enthousiasme deel uit van het InSpine team. Zijn specifieke aandachtsvelden zijn spinale oncologie, deformiteiten en trauma, met de focus op het vinden én toepassen van juiste oplossingen bij complexe casuïstiek. De belangrijkste ontwikkeling voorziet hij binnen de spinale oncologie, met steeds succesvollere behandeling van primaire bottumoren en metastases. Deze “palliatieve” patiënten worden steeds vaker curatief behandeld, mede door de keuze van de juiste stabiliserende implantaten, met als resultaat langere overleving en een hogere kwaliteit van leven.
niek@inspine.nl
Accountmanager
Zeven jaar lang was ze operatieassistent in verschillende ziekenhuizen met de focus op spine. Als accountmanager vindt ze het belangrijk om betrouwbaar te zijn en op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen op spine gebied. De toekomst volgens Puck? Steeds meer minimaal invasief werken waarbij navigatie, betere beeldvorming en zelfs de robot steeds belangrijker worden.
puck@inspine.nl
Accountmanager
Julian heeft als operatieassistent ruime ervaring in de orthopedie. Voor hem is het belangrijk te focussen op kleine dingen die het verschil maken voor de chirurg en het operatieteam, middels efficiënte begeleiding op basis van de laatste inzichten. Voor de toekomst voorziet ook hij een steeds grotere rol voor minimaal invasief ten opzichte van grote open chirurgie.
Julian@inspine.nl
Business Controller
Sinds 2007 is David werkzaam bij InSpine. In deze jaren is InSpine gegroeid tot een bedrijf waar niet alleen gesproken wordt van innovatie maar waar er duidelijk handen en voeten aan gegeven is. Als Business Controller is het zijn passie om ook de processen binnen het bedrijf telkens verder te innoveren zodat de service van InSpine blijvend het verschil maakt voor klanten, toeleveranciers en relaties.
david@inspine.nl
Medewerker Customer Support
Al bijna 10 jaar is Angelique het aanspreekpunt, de trouble-shooter en duizendpoot op de binnendienst van InSpine. Ze weet van de hoed en de rand op het gebied van spine. Omdat ze altijd up-to-date is met de lopende zaken tussen buitendienst, toeleveranciers en ziekenhuizen, kan ze snel, adequaat en oplossingsgericht voor eenieder klaar staan. Door de ‘lerende’ interne cultuur, de interessante trainingsprogramma’s en de juiste digitale ondersteuning blijft InSpine volgens Angelique de beste klantgerichte wervelkolomdistributeur van Nederland.
Angelique@inspine.nl
Teamleider Customer Support & Logistiek
Sinds 2008 maakt Joost het verschil op de binnendienst van InSpine. Begonnen op de afdeling logistiek en inmiddels al enige jaren als teamleider verantwoordelijk voor de 24/7 service mentaliteit die InSpine zo onderscheidend maakt. “Whatever it takes”, heeft Joost uit zijn sportcarrière als teamspeler meegebracht. Hij is erop gefocussed om met doelgerichte service naar de chirurgen, OK- en inkoop teams van de ziekenhuizen op het hoogste niveau van de wervelkolomchirurgie league te blijven spelen.
Joost@inspine.nl