Nieuws.

Nancy Lamerigts, 20-03-2020

Maatregelen binnen InSpine?

Wij hebben zorgvuldige maatregelen getroffen om verdere verspreiding van het Corona virus in te perken, waaronder het minimaliseren en scheiden van de teams en we nemen maximale veiligheidsmaatregelen als het gaat om OK assistentie.

Hoe staat het met de beschikbaarheid en bereikbaarheid van InSpine?
We werken bij InSpine, waar mogelijk, op dit moment nog steeds zoveel als mogelijk vanuit huis. We hebben goede (online) overlegstructuren beschikbaar en zijn vanzelfsprekend voor vragen, aanvullende informatie en aanvragen van instrumentensets via de gebruikelijke kanalen bereikbaar.

De buitendienst werkt actief vanuit huis en staan klaar om op verzoek u veilig te assisteren. U kunt ons te allen tijde bellen of e-mailen om onze hulp te vragen of te overleggen over support.

Service en levering vanuit InSpine?
Wij hebben een bewuste strategie als het gaat om spreiding van risico’s en logistieke excellence. Gezien de spreiding van productie van de verschillende productlijnen over verschillende landen verwachten de normale levertermijn van onze producten aan te kunnen houden.

InSpine heeft speciaal voor deze situatie geïnvesteerd in een buffervoorraad in Schiedam en verwacht de orders zoals gebruikelijk te blijven uitleveren.

Gezien het belang van goede ondersteuning hebben we strikte regels op het gebied van training en scholing voor zorgprofessionals. We zullen waar nodig een online alternatief aanbieden en staan met veel enthousiasme klaar om u te ondersteunen.

Wij zijn diep in spine. Aan toewijding geen gebrek. Toewijding aan de mensen die onze producten gebruiken en toewijding aan steevast de beste willen zijn. De komende periode zullen we op een veilige, zorgvuldige en creatieve wijze invulling geven aan onze taak binnen de wervelkolomchirurgie.

Wij willen uw partner zijn en staan juist ook in deze tijden graag voor u klaar. Maximale betrokkenheid met gepaste afstand noemen we dat.

Het team van InSpine 010-2462626 info@inspine.nl